Fes-te Voluntari >> Fes un donatiu >>

Projectes

La Fundació desenvolupa actualment els següents projectes, relacionats amb tres grans àrees (gent gran, joventut i dona), en els àmbits de salut i educació.

Projectes socials i voluntariat

El projecte DARE proporciona formació perquè familiars, professionals i voluntaris puguin tenir cura de la persona dependent d'acord amb la seva dignitat i en el seu entorn.

El projecte ORIENTA ofereix assessorament legal i tècnic per afrontar els problemes de mobilitat i les situacions de dependència que presenten les persones grans.

El projecte GUARDA s'orienta a alleugerir la soledat i a enriquir la vida de les persones soles o amb poca família que resideixen en institucions assistencials.

Projectes educatius i culturals

El projecte Pallars consisteix a recolzar les activitats per la família i la joventut en conveni amb l'Associació Cultural, Esportiva i Social Pallars (Lleida).