Hazte voluntario » Colabora »

Projecte Pallars

Associació Pallars

Des de fa quatre dècades, l'Associació Cultural, Esportiva i Social Pallars realitza activitats de tipus cultural i formatiu a Lleida, a través del Club Pallars. En col·laboració amb les famílies, les seves activitats es dirigeixen primàriament a la joventut, i els seus fins coincideixen amb els fins de la Fundació: educació en valors, suport a l'estudi, aptituds artístiques, valors socials.

Nova seu

L'entitat portava un temps buscant una seu més adequada a les necessitats dels seus beneficiaris, que facilités dur a terme els seus objectius. L'ampliació permetria disposar de tallers, biblioteca, sales d'estudi, aules multiusos.

L'Associació va sol·licitar el seu suport a la Fundació, la qual, en compliment dels seus fins, va decidir impulsar el projecte Pallars. Mitjançant acord amb l'Associació, signat el 30 de juny de 2009, la Fundació es va comprometre al següent:

L'adquisició del terreny i la construcció de l'edifici van culminar amb l'inici de les activitats el juny de 2015.

Des de la Fundació continuem recolzant les famílies mtjançant el conveni marc amb l'Associació.

COL·LABORA per seguir avançant en el projecte Pallars.