Fes-te Voluntari >> Fes un donatiu >>

Projecte Guarda

Guarda és un projecte de voluntariat orientat a alleugerir la soledat i a enriquir la vida de les persones soles o amb poca família que resideixen en institucions assistencials (hospitals, sociosanitaris, residències de gent gran, residències per a afectats de paràlisi cerebral, etc.). Encara que aquestes institucions cobreixen bé les necessitats mèdiques, d'estimulació, de movbilització i de socialització, projectes con el de Guarda s'enfoquen a alleugerir la situació de soledat interior en què es poden trobar, tot i compartint espai amb altres residents, i suplir així l'absència o la llunyania de la família.

Actualment Guarda té dos programes en marxa:

Voluntaris

Tasques

Dedicació

Seguiment i formació

Programa Gent Gran

Aquest programa està orientat a les residències per a la tercera edat. Els voluntaris i els residents comparteixen temps, idees, escolta, aficions, habilitat.

Programa Paràlisi Cerebral

En aquest programa els voluntarios acompanyen els residents afectats de paràlisi cerebral, donant un respir a la família o substituint-la en cas d'absència.

Contacte:

Zanquy Blanco