Smile

Fundació Planas Casals

La Fundació Planas Casals es constitueix a Barcelona, l'any 2009, a partir del llegat de Pedro Planas Casals, matemàtic i físic, professor d'universitat i director d'una escola d'ensenyament mitjà a Barcelona.

La Fundació desenvolupa actualment projectes adreçats a gent gran, joves i dones, en els àmbits de salut i educació.

16/09/2017

Noves activitats de Dare

Dare estrena tallers i activitats a l'octubre.

01/03/2017

La mobilització del malalt

La sessió del cicle Cuidar i cuidar-se va donar pautes als assistents per a prevenir riscos de lesions tant en el cuidador com en el malalt.

23/01/2017

Inici del projecte Guarda

El projecte Guarda acaba d'iniciar les seves activitats a la residència Amma.

01/10/2016

Programa de tallers de Dare

Dare inicia una sèrie de tallers dirigits a prevenir i millorar el deteriorament de les persones grans.

30/06/2016

Sessions de formació durant el curs 15-16

El programa Dare ha ofert quatre sessions de formació del voluntariat: sobre el sofriment, l'aparició de demències, l'afectivitat i el moviment.

13/06/2015

Nova seu de l'Associació Pallars

La nova seu de l'Associació Pallars, amb qui la Fundació té un acord, ja està acabada i llesta per la seva utilització a favor de la joventut de les terres de lleida.

16/03/2017

Alimentació saludable per persones grans

Què cal tenir en compte per garantir que les persones grans no pateixin desnutrició

02/02/2017

Nou cicle sobre la cura

Aquest febrer, Dare organitza el ciclo de formació sobre "Cuidar i cuidar-se", per a voluntaris i familiars dels pacients beneficiaris del programa d'acompanyament.

18/01/2017

Com poden col·laborar els cuidadors amb el geriatra?

El dr. Villavicienco-Chávez explicà la importància de l'empatia i alguns punts clau en els quals el cuidador pot col·laborar amb el geriatra: atenció als detalls, respostes adequades, millor comunicació i actitud positiva.

01/09/2016

Nou projecte Orienta

La Fundació ha posat en marxa el projecte Orienta per l'atenció de persones en situació de dependència o falta de mobilitat.

01/11/2015

Anihan, Senior High School

Des del curs 2015-2016, Anihan ofereix també el títol de batxillerat que permet accedir a la universitat.