Smile

Fundació Planas Casals

La Fundació Planas Casals es constitueix a Barcelona, l'any 2009, a partir del llegat de Pedro Planas Casals, matemàtic i físic, professor d'universitat i director d'una escola d'ensenyament mitjà a Barcelona.

La Fundació desenvolupa actualment projectes adreçats a gent gran, joves i dones, en els àmbits de salut i educació.

21/03/2019

Intel·ligència emocional intrapersonal i interpersonal

Montserrat Edo, infermera i llicenciada en humanitats, investigadora doctora i professora universitària a l'Escola Universitària d'Infermeria Gimbernat, va donar l'última sessió de formació sobre intel·ligència emocional i gestió de les emocions.

19/11/2018

Els 80 són els nous 60?: nova sessió de formació

Està canviant la percepció de l'envelliment? Quines tendències positives destaquen actualment?

27/02/2018

Inici del voluntariat a Castelldefels

Nou conveni de col·laboració, amb la residència El Sol de Castelldefels. El dia 1 de març hi comencen les activitats de Guarda.

26/01/2018

Les edats de la vida

És una sessió que tracta d'ajudar a reflexionar sobre com aprendre a envellir amb realisme i sentit positiu.

19/02/2019

Estratègies per a gestionar les emocions

Com afecten les nostres emocions en la nostra relació amb els altres? Si aprenem a gestionar-les, podem millorar el nostre entorn?

01/06/2018

Afavorir la cura

Davant el dolor total del final de la vida, ¿quines actituds pot tenir el cuidador que afectin positivament la dignitat del pacient, familiar o amic?

16/02/2018

Prevenir les malalties dels peus

En una nova sessió de formació, M. Rosa Dorca Coll, podòloga, ha explicat com prevenir i tractar les malalties dels peus.