Hazte voluntario » Colabora »

Fes un donatiu

Els donatius efectuats a la Fundació Planas Casals són desgravables fiscalment per persones físiques i jurídiques, segons la Llei 49/2002, de 23 de desembre. Si voleu rebre el certificat de desgravació fiscal, ompliu si us plau el formulari següent. Les seves dades es destinaran exclusivament a rebre la informació que ha sol·licitat, d'acord amb la llei de protecció de dades de la LOPD (Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal).

Per col·laborar econòmicament amb els projectes de la Fundació, podeu utilitzar diversos mètodes.

1. Fitxa de col·laboració amb el projecte Pallars

Per col · laborar amb el projecte Pallars:

1. Descarregueu la fitxa aquí.
  2. Imprimiu la fitxa.
  3. Ompliu les dades.
  4. Envieu la fitxa per fax (93 4515197) o per correu postal (Muntaner 98-100, 4rt 2a, 08036 Barcelona)

2. Fitxa de col·laboració amb els projectes generals de la Fundació

Per col·laborar amb els projectes generals de la Fundació:

1. Descarregueu la fitxa aquí.
  2. Imprimiu la fitxa.
  3. Ompliu les dades.
  4. Envieu la fitxa per fax (93 4515197) o per correu postal (Muntaner 98-100 4rt 2a, 08036 Barcelona)

3. Donatius periòdics

Podeu omplir el formulari següent i ens posarem en contacte amb vostè per sol·licitar les seves dades bancàries i domiciliar la seva col·laboració.

* Els camps amb asterisc són obligatoris

Per descarregar